Dificultat: Fàcil
Temps: 30 - 45 min

Ingredients

  • 4 supremes de peix d’escata de 250 g
  • 1 kg de barreja de bolets
  • 2 cebes
  • 100 g de mantega
  • 30 cl de nata
  • 10 cl de brandi
  • 2 dents d’all
  • Romaní
  • Sal i pebre al gust.

Preparació

Per fer la salsa pelem la ceba, la trinxem i la cuinem en una cassola amb l’oli d’oliva durant 15 minuts i afegim la meitat dels bolets. Els cuinem 5 minuts i afegim el brandi, deixem coure 5 minuts i afegim la nata que courem 10 minuts més. Triturem i reservem.

En una paella saltem la ceba els alls i la branca de romaní durant 10 minuts i afegim la resta de bolets i ho cuinem 5 minuts més.

El peix el cuinem al forn a 180 graus durant 10 minuts. Ho posem en un plat el peix, la salsa per sobre i els bolets de guarnició.

Observacions 

El peix d’escata són espècies considerades “semi grassos” com  ara el pagell, sard, llobarro, orada, déntol, besuc, etc.

 

1 convention bureau     1 convention bureau   enogastronomia  producte emporda     

 Campus Alimentació UdG  tcmlbe

 

 

ajuntament-de-palamos.jpg       Palamós Vida Mediterrània     Fundacio_ProMed.jpg      Logo_Museu_200px.jpg      logo_confraria.jpg        DIPSALUT 

 logo_seguretat_alimentaria.jpg      logo_diputacio.jpg     caixa2        Logo_fundacio_DAMM.jpg     perelada